Lej festen og slip for opvasken

Du har inviteret til fest. Den skal bare have alt hvad den kan trække. Alle skal med. Du har inviteret rigtig mange og nu bliver du i tvivl om du overhovedet har tallerkener nok. Og hvad med glas?

Du går straks på jagt i alle køkkenskabe. Nåh jo, der er også det der lyseblå stel fra bedstemor. Hvor var det nu du gemte det? Garagen…

Nej, der må være en nemmere løsning end at bruge en uge på at lede efter kopper, glas og tallerkener i garagen. Det bliver heller ikke pænt at dække op med 12 forskellige sæt service og plasticskeer fra supermarkedet.

Og hvad hvis du glemte noget? Så står du der med 54 gæster og mangler 30 kaffekopper. Det bliver bare årtiets dårligste fest.

Du griber dig selv i at tænke – hvorfor er der ikke nogen der har tænkt på at udleje alt det jeg skal bruge?

Men det er der…

Du kan leje hele festen

Det tager tid at planlægge en fest. Og det kræver overblik. Det kan være en fordel at lade andre hjælpe dig, så du ikke står med det hele selv. Om det er bryllup, konfirmation eller julefrokost, så er en hjælpende hånd rar at have.

Har du tænkt over hvor meget du kan få andre til at gøre for dig?

Spiller du selv musikken til festen? – Nej, vel? Du har sikker et anlæg med et bredt udvalg af musik, eller også har du hyret et band til at spille.

Laver du selv maden? Ok, hvis du er meget passioneret udi madlavning. Men de fleste ville bestille et antal kuverter udefra. Du kan endda leje tjenere til at servere maden.

Men hvorfor stoppe der?

Hvis du vil gøre det nemt for dig selv, så lejer du alt hvad du skal bruge til at holde festen. Fx borde, stole, service … og opvask.

Ja, du slipper for opvasken. Bare skyl servicet af og sæt det tilbage i kasserne. Vi klarer resten.

Det eneste du selv skal sørge for, er gæsterne og godt humør.

Fest med stil

Ved at leje hele din fest slipper du først og fremmest for selv at tager stilling til en masse ting. Du får en fest der holder stilen, uanset hvad dit tema måtte være. Det giver et godt indtryk at alle gaflerne er ens og at du har dækket op med de rigtige glas.

Du kommer til at virke som en vært der har styr på festen.

Sådan kommer du i gang

Du har sikkert besluttet dig for at holde en fest. Når du har sat en dato, fundet ud af hvor mange gæster der kommer og hvad i skal spise, så er du ved at være klar til at tage en beslutning om service.

  1. Find ud af dit behov

Du kan bruge vores bestillingsside som tjekliste til festen. Gå gennem menuen og se hvad du får brug for til festen.

Du får lige en hurtig liste over nogle af de ting du kan leje hos Dansk Service Udlejning:

Nå ja, så er der vores diversegruppe der indeholder alt fra varmeovne til fødselsdagsflag.

  1. Detaljeret planlægning

Nu ved du hvad du kan leje dig til. Nu kan du gå i gang med den detaljerede planlægning. Du skal finde ud af hvordan borde og stole skal stilles op og hvordan maden skal serveres.

Du skal også vide præcis hvor mange gæster der kommer. Og du skal lave en bordplan.

Jo mere detaljeret du planlægger festen, jo bedre overblik har du. Med et godt overblik ved du præcis hvad du har brug for til festen.

  1. Bestil din fest

Gå ind på siden Bestil og følg vejledningen.

Så behøver du ikke tænke mere på det. Vi klarer resten. Nu kan du bruge din tid på gæsterne – og nyde festen.

 

Efterlad en kommentar

STYLE SWITCHER

Accent Color

Side Bars

Header Style

Footer Style

Footer Content

Lav en ny planlægnings liste